Tuesday, January 19, 2010

rabbits in mist

9 comments:

Anonymous said...

Great photo. Love this one. It's one of those frame-and-hand-on-the-wall ones.
Malcolm R (can't login to google today, hence the anonymous)

Michelle May-The Raspberry Rabbits said...

Ummmm helllooooooooooooooooo!!! I would like this in a 9 x 13 as well!!! Dag girl! Loooooooooooooooooooooooooooooooooooovvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvveeeeeeeeeeeee it!

tfangel said...

So wonderful. :)

Normally fog or mist reminds me of horror movies, but if bunnies come out of it instead of monsters, i'm all for it. ;)

Crafty Green Poet said...

what a lovely photo...

Anonymous said...

[url=http://www.kfarbair.com][img]http://www.kfarbair.com/_images/_photos/photo_big7.jpg[/img][/url]

מלון [url=http://www.kfarbair.com]כפר בעיר[/url] - אינטימיות, [url=http://kfarbair.com/services.html]שקט[/url] . אנו מציעים שירותי אירוח מגוונים גם יש במקום שירות חדרים הכולל [url=http://www.kfarbair.com/eng/index.html]אחרוחות רומנטיות[/url] במחירים מפתיעים אשר יוגשו ישירות לחדרכם.

לפרטים נוספים נא לפנות לאתר האינטרנט שלנו - [url=http://kfarbair.com]כפר בעיר[/url] [url=http://www.kfarbair.com/contact.html][img]http://www.kfarbair.com/_images/apixel.gif[/img][/url]

Lisa said...

So great when someone has your back like that...they look so pensive

Ann (bunnygirl) said...

Pensive bunnies on a winter day...lovely!

Anonymous said...

Nice story as for me. It would be great to read something more about this theme. Thank you for sharing this info.

Anonymous said...

רציתי לחלוק אותכם במקרה שעברתי לאחר הפיגוע בדולפינריום. במשך כשנתיים אחרי הפיגוע, הרגשתי מדוכאת, חסרת שמחת חיים, עייפה ומדוכדכת. עם טיפולים רפואיים רגילים לא יכולתי לשקם את עצמי ולכן פניתי ל- [b][url=http://www.maker.co.il/3_15707/%D7%9E%D7%90%D7%9E%D7%A8/%D7%9B%D7%9C-%D7%94%D7%A2%D7%95%D7%91%D7%93%D7%95%D7%AA-%D7%A2%D7%9C-%D7%A0%D7%A4%D7%A9-%D7%94%D7%90%D7%93%D7%9D-%D7%95%D7%A2%D7%99%D7%A1%D7%95%D7%99-%D7%A8%D7%A4%D7%95%D7%90%D7%99-(%D7%9E%D7%A1%D7%90%D7%92%60).html]עיסוי[/url][/b] רפואי אלטרנטיבי. ייעצו לי על מעסה מקצועי מ-Spa-Vip.co.il - עיסוי עד הבית, אשר מכיל מסאז איורוודה משחרר במיוחד אשר גרם להתעוררות חושים תוך טיפול אחד בלבד. השינוי אותו עברתי היה יוצא מן הרגיל, אפילו אחרי טיפול עיסוי שוודי ראשון, חזרה השמחה לחיי, פיזרתי את השיער ויצאתי מה- [b][url=http://www.academics.co.il/Articles/Article12945.aspx]מסאג[/url][/b]' עם כח מחודש, מחייכת ומוכנה להמשך.

[b][url=http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=1679344]עיסוי שוודי[/url][/b] הוא עיסוי המתאפיין ב ריח של קטורת, מוזיקה נעימה ומוזיקה נעימה. בהתחלת העיסוי יש מגע מפנק מעל המגבת אחרי שחשפנו את הגוף מכף רגל ועד ראש. נמרח שמן חם מכף רגל ועד הראש, לאחר מכן תנועה מלטפת ועדינה מכף רגל ועד ראש ובחזרה. אחרי מספר תנועות מפנקות עוברים לצד השני של הגוף, אחרי אותם תנועות על צידו השני יש שילוב של לחיצות רפואיות כי הגוף התרגל למגע נעים ומרגיע ודבר זה גרם לשרירים להרפות במידה... כל זה בטיפול פרטי של [b][url=http://www.academics.co.il/Authors/Author2173.aspx]מעסה[/url][/b] מקצועי עד בית הלקוח!

אני לא האמנתי שדברים כאלו יכולים לקרות עד אשר התענגתי עם מסאג שוודי מושקע כלכך, המעסה המקצועי אליי הביתה עם מגע כלכך מפנק שלא האמנתי שיכול להיות. אני ממליצה בחום לכל אחד ואחת אשר חשבו על עיסוי רפואי, [b][url=http://israblog.nana10.co.il/blogread.asp?blog=682132]מסאז[/url][/b]' או סתם חוויה בלתי נשכחת בסוף שבוע על Spa-VIP.co.il.
[img]http://spa-vip.co.il/_images/apixel.gif[/img]